dilluns, 19 de juliol del 2010

Quin serà l'equip de rectorat de Jordi Montaña?




Avui dilluns tarda 19 de juliol del 2010 encara es desconeix públicament quin és l'equip de rectorat que formarà Jordi Montaña. Recordant unes paraules seves poc després de ser nomenat rector diu "
vull ser un pal de paller d’un equip format per la gent de dins, en el qual aportaré la meva experiència. Agafo el càrrec amb molta il·lusió”. Com també "Jo vinc sol. El meu equip, el trauré d’aquestes persones, i a priori no tinc cap element a favor o en contra. Si demà (per dimecres) el patronat em dóna la seva confiança, el primer que faré és anar entrevistant gent i presentar el meu programa al claustre amb un equip al darrere. Una de les coses que m’ha fet decidir a presentar-me és la certesa que hi ha molt bona gent dins de la UVic i, per tant, d’aquí sortirà el meu equip."


Quin serà l'equip de rectorat de Jordi Montaña? Qui, com i perquè s'escollirà aquest?

Quedant a l'espera de respostes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada